Väntar ut mig själv

Nu tror jag att den är här. Förkylningen. På riktigt. Så min plan idag är: matlagardag! Behöver fylla frysen litegrann så att jag har att ta av! Tanken är att laga linssoppa, purjolökspaj och något med mungbönor. Sen vill jag baka lite bröd också. Så ganska snart ska jag gå till affären och kompletteringshandla - för mycket av ingredienserna har jag redan! Tanken var att gå på fest ikväll, men tyvärr får jag ställa in. Plus att jag imorgon har "gatan" - volontärarbete. Och på söndag är det val. Efter det och kyrkan ska jag och Sven åka till Barkarby. Helgen är fullspäckad med andra ord. Fast jag är ganska duktig på att ta tid till att bara vara. Tycker jag.

Har du något bra tips på mat som man kan frysa in? Som innehåller mycket näring?






Kommentarer
Postat av: Johanna

Mums! Att du orkar när du är sjuk!! Hoppas du får pigga på dig snabbt! Kram och trevlig helg till dig med!

2010-09-17 @ 20:44:26
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback