Påsk!

Tiden rusar iväg ibland, men igår på yogan stannade den till. Det var skönt att få köra ett till pass, och vi var några tappra själar som samlades på Salve. Det var samma pass som på onsdagen, så det var inga konstigheter. Efteråt åkte jag till Kungsträdgården för att gå på mässa i  kyrkan klockan 19.30. Påsken är en stor högtid, så det blir några aktiva dagar. Efter mässan idag ska jag fixa lite inför kvällens volontärarbete - tänkte även hinna med och handla en del innan. Annars en ganska lugn Långfredag. Som det ska vara! Fast jag har känt mig lite stressad, mycket som försigår i min hjärna. Helgen är delvis planerad - men det som är skönt är måndagen - helt fri! Fast lite jobb är inplanerat - men det känns som att det kommer bli minsta möjliga ansträngning!



Kommentarer
Postat av: suzan

glad påsk!

2011-04-23 @ 20:23:57
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback