Jag <3 Tyresta

Jag har precis varit ute och sprungit - 38 minuter - jag är grym!

Gårdagen karakteriserades av lugn och ro. Eller ett försök till det i alla fall. Och nu kommer bildbevis! Jag & Svenne var i Tyresta Nationalpark. Tredje året i rad. Det var nästan att vi missade tillfället i år - men bättre sent än aldrig!






Det finns anledning att glädja sig!



Lite av himmelriket



Ett hinder på vägen...



En Emilia på vägen



Vi hittade en sten. Vår utsikt




Lite kallt. Men värt det!



Svenne doppade stortån.



Han var ytterst ansvarig för mat. Jag gav honom ett gott betyg!!



Det gick alldeles utmärkt att sova  lite



Kaffe på sten är ju så gott!



Nu ska jag jobba lite. Det går ganska bra. Har varit effektiv idag. Men dagen är ännu inte slut!!


Du. Ett minne. Blott
Kommentarer
Postat av: ewa arvidsson

Vov super att vara i naturen

2011-08-30 @ 17:30:46
Postat av: Suzan

ååhhh.. jag har inte hunnit bada ute ngt alls i år!! :( Får bli ett iskallt dopp i jul kanske :D

2011-08-30 @ 21:15:43
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback