Härliga dagar i Lund - dag 1

Jag hinner inte riktigt med mig själv, det händer saker hela tiden.

Några saker som jag har lärt mig det senaste dygnet:

1. Det kan bli kallt på tåget mellan Stockholm och Lund trots juli månad. Då är det svårt att sova. Sak att minnas: åk i mjukisbyxor nästa gång.
2. Vatten är det absolut bästa jag vet. Sak att minnas: njut, njut alltid av vatten
3. Vin, vänner och altan är en mycket bra kombo. Sak att minnas: gör detta igen!

Jag kom som sagt till Lund igår, för att hälsa på Dorota och Martin! Genast drog de med mig till Kåseberga och Ales stenar. Vi hade med oss en trevlig kvinna som hette Ewa också. Efter denna utflykt blev det en snabbvisit hemma hos D&M för att åka vidare till Lomma, till Lena och Ingmar. Jättestiligt hus, och en altan som jag hade god lust att flytta in till. Badade i pool och agerade publik när Lena körde sitt nya Friskispass för Dorota, Martin och Ingmar. Det blev lite äventyr, då Martin stukade foten. Svårt att på ett kort sätt beskriva kvällen, men trevligt var det - med mat, vin och romantiskt snack! Vi kom hem ganska sent - efter ett!

Det nya Emilia är att njuta. Och att reta Martin. För att han retas med mig. Så det så!










Kommentarer
Postat av: Lena Vångö

Härliga bilder och jättekul att träffa och lära känna dig lite!!

Kram

2011-07-20 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback