Dagarna med Dorota & Martin, del 1!

Det var ett bra tag sen jag bloggade, men det har funnits en hel del bra orsaker till det! Dels har jag haft mycket för mig, och dels kanske det var dags för en liten bloggpaus. Men nu till det viktiga! I torsdags kom finaste Dorota och Martin till mig, från Lund, och de hänger här med mig i Stockholm fram till imorgon eftermiddag! Jag kan berätta att vi har hunnit med en hel del.

Torsdagskvällen inleddes med kramar och fika och spelet brainstorm - riktigt roligt! Jag kan säga att jag är en dålig förlorare. Vi la oss ganska sent, efter tolvsnåret.





Vi bytte presenter också!





Fredagen var alldeles utmärkt - mer om det kommer senare....



Fotograf: Martin mestadels
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback