En ensam lördag

Det springs i Stockholm denna lördag - ett marathon som kan följas på TV4. Det är nog första gången som jag tycker att det är lite intressant med denna tävling. Japp, det är för att jag själv funnit passionen! Men just nu är det inte så mycket spring, utan mest en fight att komma tillbaka. Det skulle ju vara toppen om jag kunde springa på tisdag i Umeå. Vi får se. Det ska bli kul att träffa Johanna och Petra!

Har bokat en biljett till, till havet och tystnaden. Till båtarna i hamnen, och kottarna i skogen. Till vänner. Känns overkligt, men samtidigt bekant. Det är mindre än en månad kvar!

Hela jag vill ut till naturen kände jag nu. Vet dock att jag verkligen måste ta det lugnt. Och nästa matcraving är på gång. Nu vill jag äta en fräsch sallad med pinjenötter. Och så har jag lust att städa hela lägenheten. Vad ska det bli av mig egentligen? Men jag tänker att en liten promenad med kamera inte kan göra mig sämre i alla fall. Det här med frisk luft är ju helt rätt!

Sugen på våfflor är jag också...


Kommentarer
Postat av: Dorota

Ska du till Jastarnia? När?

Kram och hoppas du är frisk snart

2011-05-28 @ 12:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback