Förra veckans träning! Och planer för denna..!

Det var en lite annorlunda vecka förra veckan, men känner mig nöjd med den insats som jag gjorde. Det blev:

2 löppass
2 promenader
1 yoga

Jag sprang en del på jobbet, och det märks - känner mig något lättare! Man kan säga att jag var mycket på benen!


Egentligen är jag mer för att titta i backspegeln, och sedan konstatera hur mycket jag har tränat. Men vet också att planering kan vara rätt för motivationen och inspirationen! Så - denna vecka siktar jag på:

3 löppass (varav ett tillsammans med Topphälsa i Hagaparken - våga, våga, vinn!) - 1 avklarat idag à la 20 löp/2 gång/12 löp

1 kundaliniyogapass

1 Nike get fit





Dags för mellis nu mina vänner - var  tredje timme mat - check!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback