Löparfantasier!

Att springa är oftast roligt. Men jag har tänkt på hur jag ser på mig själv. Är jag en stark person, fysiskt? Både ja och nej. Jag behöver komma förbi trygghetszonen, och ta i lite mer. Således blev löppasset idag lite annorlunda. Och kroppen fick känna på hur det är att vara riktigt trött. Dagens program såg ut som så här: uppvärmning 6-7 minuter (gång), 15 minuter löpning, 3 minuter gång och sedan var det tänkt att det skulle vara 12 minuter löpning. Men det blev en blandning. De första 15 minutrarna som jag sprang gick ganska bra, men ofta kommer tankarna att jag kanske inte orkar. Men jag tog i lite mer än vanligt, och sprang snabbare. Är det så att jag inte ser mig själv som stark? Jag vet inte. Men jag vill vara stark. Kontentan är: jag ska satsa på att peppa mig själv mentalt. Jag är en tränande människa och jag är stark! Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback