Promenad istället för Yoga

Dagens yoga blev utbytt mot en promenad. Tillsammans med syster och Svenne. Häggens lukt minner om barndomens tid. Snart kommer syrénen. Längtan kommer att mättas.

Höckert (Svenne) kom med en present...avslöjas med bilder nedan. Vänner som känner mig väl kommer ofta med Hello Kitty prylar hem till mig. Det är så livet ska vara.

Jag läser om tacksamhet just nu. Och jag är så tacksam att jag mår illa. Ja, nästan gråter. Var det inte lycklig jag skulle bli?














Pausen knackar på dörren. Och jag är livrädd. Vill fortsätta, men vet ju att jag kan behöva det här. För vissa saker är tydliga. Och jag är Tolkningens Gudinna. Mitt vapen är min hjärna och mitt nederlag blir mina egna tankar. I Landet Bortom väntar du. Hoppas jag. Ge mig en dag, med orden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback