Du får, när du ger

Ja ni ser. Klockan är sena natten. Jag sov dessutom inget i natt. Så här är jag, trött som jag bör vara. Men kan inte låta bli att vara riktigt glad över denna dag! Tror jag blir klokare för varje dag som går. Sen gäller det att implementera dessa klokskaper också. Jaha, ja.

Dagen började annorlunda, lite otippat fick jag frukostsällskap. Sedan var jag grymt effektiv. Mitt upp- och nervända hem blev helt plötsligt städat. Och. Jag hann med fyra maskiner tvätt. Sa jag att jag lagade en riktigt god lunch också? Bäst att vi tar några bilder ändå!



Kyckling i pesto och risotto med äpple och parmesan



Sen var det tedags. Fick ett nytt, välluktande te. Jag tror det är mamma som ligger bakom



Jag och mina systrar har världens händigaste och bäste morfar. Märk väl den fina hammaren som jag fick i julklapp av bäste Herr Höckert



Sen var det dags för Kräftskiva i Kista med Herr Höckert och hans mycket trevliga grannar och andra gäster



Massa mat



Finfint dukat med både tallrikar och servetter



Sötast ikväll var Ludde. Åh. Mys



I say no more



Vi gav kvällen toppbetyg!



Och jag undrar - vad mer kan jag önska?






Syrligt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback