Tankar inför det nya året 2013

Var jag än mig vänder planeras det frenetiskt för nästa år. Mål av olika slag läses på bloggar och Facebook. Det är väldigt nära att vi ska lämna 2012.
 
Jag sitter inte med några särskilda mål, och vet inte om jag borde det? Jag som älskar att mäta och jämföra. Runkeeper och jag är ju bästisar!
 
Kanske kommer jag att skapa en liten mållista. Eller inte. Har inte bestämt mig. Jag vet inte om livet måste bestå av allt detta. Tänk om jag bara får bli berörd av livet. Det räcker ganska långt.
 
Samtidigt - träningen får mer och mer plats. Jag springer Gröna Linjen, jag tränar på SATS, är med på olika event, mars 2013 är det Fazer Blogger Boot Camp!. Vad skulle jag vilja ha för träningsmål 2013?
 
Att träningen fortsätter att vara lika viktig, att den blir av, och att jag har roligt! Lite starkare, lite friskare. Och det mäter jag längs vägen! Jag har en träningsdagbok på gymmet, mest för att se vilka vikter jag använde senast. Bloggen som sådan är bra för den biten också, då jag ofta bloggar om både träning och andra må-bra-aktiviteter.
 
Springa lopp, jo, jag siktar på Hässelbyloppet igen nästa år! Löpning vill jag fortsätta med, och ser fram emot att avsluta etappen Kristineberg-Hässelby Strand, 11 km, tillsammans med Strongday-Annika
 
Mål - ja eller nej? Har man inte koll på läget annars?
 
 
Till den unge man som hjälpte mig idag att bära ner min tunga dramaten på moddig och isig trappa. Jag hann med tvärbanan och slapp stå ute och frysa...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback