Snart där. Bokad afro på fredag!

Jag är nu nästintill frisk och bokade därför in ett träningspass på fredagen. Afro! Jag hoppas att jag kan vara med på det. Mjukstartar med yoga imorgon kväll. Jag hostar nästan ingenting, och jag blir rastlös av att bara hänga hemma.
 
Trots att jag vittrar träning passar jag på att ta det lugnt. Tog fram en lasagne ur frysen för att kunna värma på. Vuxencurling är den bästa curlingen!
 
Hann få ordning i sovrummet idag, men längtar efter att få röja på riktigt. Bli av med saker. Få ordning, en gång för alla. Så idag blev det sovrummet.
 
Det går sakta framåt med mina artikelidéer - skickade iväg tre förslag igår!
 
 
Sommar 2012
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback