Vad ska vi tycka om hösten – och vad gör vi när det är som mörkast?

1. Bio på hösten är en definitiv listetta
2. På andra plats är höstpromenader – om vädret tillåter!
3. Cafébesök, gärna på lite udda sådana! Varm choklad drack jag med mamma på George´s coffee på Odenplan. Dock var ljudvolymen ganska hög
4. Restaurangbesök
5. Tända ljus
6. Flaska rödvin med kompisar
7. Spel – en otippad favorit från gästbloggaren

Om man har bra ekonomi kan en höstgarderob göra susen! Är själv väldigt nöjd med ett par gröna Helly Hansen byxor som jag har fått av mamma – sköna och praktiska (man kan nämligen fästa nederdelen lite tightare, då slipper de bli smutsiga av lervälling etc). Funderar på att köpa en ny vinterjacka i år, har haft min gamla i säkert fem, sex år…Men var inte rädda, det ska inte bli någon modeblogg av detta!

Träffade som sagt var mamma och vi var och fikade, det var mysigt och då har jag prickat in en av höstaktiviteterna som jag nämnde ovan. Och bio var det i lördags – jag är en effektiv ”höstare”! Det är faktiskt mysigt att gå på bio ensam också, funderar på att gå på en av de gamla biograferna, t ex Zita. Ingen dum idé alls!

Har ni några tips inför hösten?

Emilia

PS. Att blogga är också en högoddsare!
Kommentarer
Postat av: Svennis

Hösttips?



1. Sjunga månskenssonaten på serbokroatiska i duschen

2. Bygga en väderkvarn

3. Samla in pengar till hemlösa

4. Killa din tunnelbanestolsgranne under hakan

5. Rym med en cirkus

6. Busring till Rix Morgonzoo

7. Måla hela världen i vitt eller rosa

8. Uppfinn en evighetsmaskin

9. Spring fort som f*n till Kazakstan

10. Rösta på Homer Simpsons i nästa val.



Kramellikram

2008-11-04 @ 23:48:39
Postat av: Kicki

Hej å TACK för ditt inlägg!!

Ja, jag skrev hos kostrådgivaren om jojobantningen å hon tog upp d på en gång!!

Lycka till med din viktnedgång!! Kram Kicki

2008-11-05 @ 11:16:28
URL: http://wwwgammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback