Dagar som den här vill jag ha kvar i mitt sinne!

Det är vackert i själen med dagar som denna. Dagen har varit bra helt igenom, även om det är en sorg i det katolska hjärtat i och med palmsöndagen - men glädjens uppståndelse väntar på oss och det är det som håller oss vid själsligt liv. Nåväl, efter mässan tog jag tunnelbanan hem, jag har haft tur de senaste två dagarna, har inte behövt vänta mer än två minuter och sedan har den varit på plats och jag har kunnat åka hem. Planen som följer är: städa köksbordet och börja göra påskkort. Lite städning i övrigt hade också behövts, men det är söndag som sagt. Badrummet måste jag röja i, ja, det ligger massa kläder på golvet och imorgon har jag en viss herr Frasse som kommer hem till mig och hans sand måste få plats i badrummet...

Ta hand om er! Jag ska i alla fall göra det!

Emilia, den glada





Liten söt kiosk på vägen hem till Anders och Rebecka



Jag läste 8 rullar sushi, men kom på mig själv...!



Välkommen våren till Stockholm!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback