Going home...

Om en halvtimme hade jag tänkt gå, då kommer jag ha gott om tid på mig. Gillar ju inte att stressa. Såg filmen "PS - I love you"  med bland andra Hilary Swank. Jag tycker nog att boken är bättre. En del karaktärer beskrivs mer grundligt i boken helt enkelt. Men annars var filmen bra. Hann packa mig utan problem igår. Vill tipsa om en häftig konstnär som bland andra gör handmålningar som ser ut som olika djur, gå in på body paintings på denna sida:

www.guidodaniele.com

Bussresan är lång, så mycket är jag med. Men planen är som följer: sova, läsa min bok av Khaled Hosseini (tusen strålande solar om jag inte minns fel), skissa på artikeln om mig och Sven, skriva dagbok, äta mina goda mackor som Dorota har gjort (tack!), lyssna på musik, fundera på livet, sova lite till. På ett sätt känns det trist att åka härifrån, verkligen, men det kan vara skönt att komma hem också!

So long!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback