Sirqus Alfon rules! Punkt.

Det var så kul, det var så mycket bra grejer, det var alldeles perfekt väder och det var....Sirqus Alfon som uppträdde på Parkteatern i Vitabersparken! Vi kom utan förväntningar och lämnade med huvudet fullt av Euro hits och glada leenden på läpparna. Hur orkar de vara så energiska och hur kan man få tafflighet att verka så professionellt? Ett mysterium, men det fungerar. I sluttampen av denna färgsprakande föreställning hoppade hela Vitabergsparken och ropade Jump Jump! tillsammans med ledaren av Sirqus Alfon. Jag är verkligen glad att jag gick och det vet jag (inte tror, men vet) att resten av sällskapet också är! Vi kommer garanterat att kika på  Riksteaterns hemsida, eftersom den 4-5 oktober kommer dessa performance-artister att vara på plats.

Annars då? Em kom hit i eftermiddags, mn vi hann knappt med kaffet förrän det var dags att röra sig vidare. Vi handlade goda baguetter på gateau, Sockenplan. Sen tuben till Skanstull. Jag är mycket nöjd med dagen. Ni ser, den får fem morgonsolar av fem möjliga - fantastiskt, den första femman i denna blogg! :)

Kom ihåg - var professional! (om man har sett Alfon - ja, då vet man!)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback