Whiiippa, Whooopa!

Ja, sådär gick jag omkring igår i skogen i Nationalparken och ropade. Bara sådär härligt att vara barnslig och se vilka ljud jag kan åstadkomma. Svenne hängde på trenden och vi funderar starkt på att bli Professionella Ljudmakers. Ljudeffekten AB. Eller så fortsätter vi att vara Emilia och Sven och har det bra med Yoga, vandringar, matidéer eller varför inte filmkvällar. Kan gå säger jag.

Sitter med en just nu mossig hjärna och försöker sortera intrycken. Det är saker som ska göras och det ska tränas på Friskis och Svettis. Mitt bästa recept på att lösa den sorten av problem är: Skriv en lista på bloggen! Och mycket riktigt - jag lever som jag lär, trots värmebölja och total olust att göra saker, så sitter jag med mina tangenter och säger klara, färdiga, SKRIV!

1. Jag ska städa kylskåpet - det tar ca 1 timme
2. Badrummet behöver en upgrade - ca 45 minuter
3. Det sista i vardagsrummet - ca 30 minuter
4. Träna tar ca 1,5 timme
5. Tvätta - ca 30 minuters arbete med hängning plus upphämtning

Sammanlagd tid avseende aktiviteter: 3 timmar och 45 minuter. Klockslag

15.20-16.10 Badrum
16.10 Hänga upp tvätt
16.30-17.40 Kylskåp plus hämta tvätt
Träna gör jag mellan 19.00-20.30 Och jag ska ha fokus på CARDIO *peppa mig, please!*

Ikväll mina damer och herrar har jag ett celebert besök, inga mindre än D & D: Dorota och Dagmar!! De ska vara hos mig denna vecka och jag har en föraning som heter: mycket skoj!


Jag fixar det här, eller hur? Whiiippa, Whoopa!
Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas listan gått finemang!



sv: jamen visst är det väl underbart med handskrivna brev? jätte, tycker jag!

2009-08-10 @ 17:16:59
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Jenna

hehe håller med dig om att saker och ting blir gjorda om de skrivs ned, och på bloggen är ju ännu bättre ;) När jag har massa görmål och projekt på gång endast i bakhuvudet så blir de aldrig av, men när de skrivs ned i kalendern så blir det fart på mig!



Vad roligt med frilansande, och att kunna "välja" sin egen väg på så vis. Är det tungt att komma igång och få jobb? Måste iaf vara hur roligt som helst! Brukar läsa MåBra. Har du skrivit i den senaste tiden? :)



Kram

2009-08-10 @ 17:47:44
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej tjejen!



Din blogg blir bättre och bättre för var dag som går. Full av energi och upptåg!!! Skrattar när jag läser "upgrade", jag skulle också vilja uppgradera mig och få nya förutsättningar.:)



Jag Ska försöka hinna slå en signal, men du verkar ha fullt upp. Boka inte in något på torsdagkväll. Ulliz och jag har denna kväll på förslag för en tredejt.



Nu ska jag äta en bit.



So long min kära E.



Kramis Em



2009-08-10 @ 18:01:44
URL: http://www.emforme.se
Postat av: Sven

Peppa!PEPP aaaa PEPP! Peppcorn.



PEPP SYSTEMS IS BROUGHT TO YOU BY THE PEPPERS DELIGHT

A division of Frasselinis proffesional productions.



A gosetuta

Svennis the peppis

2009-08-10 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback