8.22 - funderingar och gladhet

Jo, klockan ringde och jag snoozade. Och igen. Och igen. Men då vet ni, tyckte min mobil (som även fungerar som väckarklocka) att nu får det vara nog, så sista gången ringde den utan snooze-alternativ. Det är bara att acceptera. Nu är jag i alla fall uppe och jag har planerat dagen i stort. Ingen dag utan min promenad, men den kommer först när ljuset är framme. Egentligen skulle jag vilja gå till Friskis och Svettis också, men vi får se.

 

Jag läser ju fortfarande Märk Världen och jag måste säga att den blir enklare med tiden. Har man intresse för världsliga ting såsom termodynamik och entropi, då kan jag rekommendera denna bok. Jag förstår inte allt, men samtidigt dras jag till den. Googlar man på den, kommer det en massa resultat, recensioner och dylikt. Men jag vill skapa en egen uppfattning om den.

 

Ni minns kanske min 10-lista? Där jag skulle skriva tio saker om mig själv? Nu är det dags för mig att ge awarden vidare. Här kommer tre bloggar som jag följer, mer eller mindre:

 

Malin Lundebring - en träningsblogg som tar träning och kost till en ny nivå!

Matilda Salmén - tjejen som illustrerar sig fram i livet!

Viktoriae - personlig utveckling i fokus!

 

 

Hur har veckan som varit gått? Det är vecka två i min utmaning. Det kommer ett inlägg om det idag - utvärdering med andra ord!

 

 

Håller ni på med någon utmaning? Träning, mat, personlig utveckling, jobb?

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tjejen :)



Har vart lite dålig på att svara på kommentarer, så det ber jag om ursäkt för!



Klart att jag tar emot awarden! :D

Just nu är jag lite stressad, för åker till Egypten ikväll.. men när jag kommer hem så ska jag minsann skriva något bra!



Tack så mycket för dina fina kommentarer och ditt stöd! Det värmer verkligen i hjärtat!

Har läst allt och sugit in, även fast jag vart så seg på att svara



Ha en bra kväll nu :)

Massa kramar till dig!

2009-12-07 @ 19:15:28
URL: http://www.metrobloggen.se/malinlundebring
Postat av: Matilda

Hej, och vad kul! Tack för din award! :-D

Ska svara på den i ett inlägg såfort jag hinner! Hihi! Har redan börjat klura på 10 saker... (tänker så det knakar!)

Haha! :-)



Kram, hoppas allt är bra!

2009-12-16 @ 13:53:01
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback