1 timme kvar till träning!

Och idag är det armar, rygg och mage som gäller! Har fortfarande lite träningsvärk i benen - så de får vänta till imorgon. Gällande konditionsdelen så har jag varit ute i drygt en timme med Marius så jag känner att jag har täckt den delen. Däremot blir det en 20 minuter uppvärmning på crosstrainern. Idag har jag med mig hårinpackning och bodylotion, så jag kommer känna att jag är på spa! Vädret är lite grått, men ändå helt okej. Och framförallt: det är ljust ute!

Nytt rekord på motiomera.se: 20 305 steg! Nästa delmål är att klara av 25 000 steg på en dag! Jag har inte riktigt förstått de som registrerar 40 000 steg per dag, det måste ju vara fusk! Fick i mig en god räksallad med halloumiost till lunch.Skalade räkorna, kokade lite pasta, förberedde sallad och gurka. Glömde som vanligt pinjenötterna, men tog dem efteråt istället! 

The killers har en bra låt: human. Den spelas just nu på MTV.

See you tomorrow!
Emilia
Kommentarer
Postat av: Svennis

Hej,

hoppas träningen gick bra. Men du 25,000 steg låter allvarligt inte bra alltså. Det är ingen tävling, det ska vara skönt att stega.

Kram Svenne

2009-02-19 @ 16:15:33
URL: http://musakon.webbland.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback