Myskväll med gänget! And tribute to my brother!

De senaste inläggen har väl gett er en hint om hur läget är. Från att vara en vandrande lyckotub så har jag nu hamnat i någon form av strejk. Ont i kroppen och knoppen samt illamående - svettningar och frysattacker om vartannat. Jag väljer lycka. Och jag valde rätt ikväll, för vilken kväll. Trots mina åkommor så hade jag det trevligt och mysigt med killarna Sven, Carlos och Kostas, tjejen Agnieszka och min bror och hans tjej Ania. Verkligen toppen - tack allihopa! Sven var snäll och fixade inköp med sallad och jag bakade som sagt en äppelpaj. Vi grillade korv, kött och grönsaker och det fanns även vin att tillgå. Men jag höll mig till vatten med tanke på tillståndet. Nu ska jag snart lägga mig för att sova. Det ska bli skönt. Och imorgon är det söndag och i vanlig ordning är det mässa, kyrkofika och så ska jag hälsa på min bror igen. Det är deras sista dag imorgon!

Men hörrni, dagens ros går till min bror - han fixade min dörr!!! Jag är så glad, för nu har jag en fungerande dörr till mitt vardagsrum - that is why it is so great to have a brother! I love him very much (not just because he´s good at fixing stuff...!)


These sweeties are leaving tomorrow ... :(


Sven, Agnieszka and Kostas at the grill-party!


Kostas is thinking about moving to Africa!


Eating, eating, planning how to make room for the apple pie!


The brothers...Sven and Kostas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thumbs up :)

2009-07-25 @ 22:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback