Kom igen Emilia, kom igen!

Ja, just nu skulle jag behöva en egen hejarklack för att kunna förflytta mig till sovrummet från soffan - så trött är jag. Och jag kan säga som så här: nu vet jag helt säkert att jag har ett par fötter, de värker som aldrig förr. Ska nog inköpa stödstrumpor och inlägg till skorna som jag ska använda när jag är ute på uppdrag!

Let´s Dance är på och nu snart får vi reda på vilka som går vidare! Spännande! Jaha, Elisabet och Tobias lämnar tävlingen. Lite synd, tyckte Elisabet var lite cool. Men jag hejar ju lite på Magnus den store!

Som sagt: benen värker och sängen lockar. Ska kanske spela lite pinball, men sedan är det sova som gäller. Och jag har kommit på att jag verkligen uppskattar att sova. Det ligger högt upp på min lista. Mer sömn åt folket!

Natti natt....
Emilia den sömniga



Hade jag ork så! Men detta kan bli verklighet i helgen!
Kommentarer
Postat av: Svennis

Hej,

hoppas du orkade krypa till sängen och sova ut.

Kram Svenne

2009-03-14 @ 10:21:04
URL: http://www.dif.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback