Let there be light! And light it is! :)

Som sagt, bra med händiga vänner, resultatet ser ni nedan. Vi fixade även ihop hans CV - så dagen har varit produktiv. But I´m hunted by my dream - tänk om jag får något mer meddelande i natt? Nej tack! Fly on the wings of love med Olsen brothers kan jag rekommendera ifall ni har brist på idéer vad ni ska slå upp på youtube. Jag hör den förvisso på radio men jag har en känsla att den finns där också, alltså på youtuben. Testa det här: att slå upp er själva. Resultatet för mig blev inte annat än lilla Emilia som var med på Melodifestivalen.

Hungerdag idag, jag tror helt enkelt att jag tänker för mycket och på så sätt förbrukas all den energi jag har i kroppen. Lite jobbigt faktiskt - sug hela tiden. Eller är det annat som spökar? Seriöst, jag börjar undra om det inte är dags att gå till Vårdcentralen och ta lite blodprover. Och nej, jag är inte hypokondriker, bara orolig...

Vi sitter och klurar på bloggnamn till den nya bloggen som ska ta upp min och Svennes vandringar - det kommer att vara en seriös blogg med intressanta frågor som vi hoppas på att få svar på under våra vandringar.

Dags att laga lunch till imorgon, pasta med sås! Ja, jag är ambitiös!

Kram till dig!
Emilia






Kommentarer
Postat av: Nisse Norr

Ser fint ut. Ska vara mycket vitt och ljust i en lägenhet tycker jag, ser rent och fräscht ut.

2009-03-20 @ 22:29:06
Postat av: Anonym

Vilka fina lampor!!!! Kan inte förstå vem det är som har gett dig inspiration till dessa inköp. ;-). Det ser mycket fint ut i lägenheten. Väldigt roligt, ser fram emot ett besök. Kramis från en orolig Em

2009-03-21 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback