Var nöjd med allt som livet ger

Det blir alltid lite bättre när man har sovit. Gott. Jo, så är det och så förblir det. Vädret utanför är inte särskilt inbjudande - men jag ska försöka göra livet lite behagligare. Har just läst igenom den kravspecifikation som en kund mailat mig och jag ska snart ringa Lisbeth för att prata igenom situationen och hur jag ska resonera vad gäller pris på mitt arbete. Tänk, jag har kommit någon vart. Kunden fick mitt visitkort via en av sina medarbetare och det gav resultat - visst, det var ett gigantiskt visitkort, annorlunda och bröt mot mängden, men det gör också att jag profilerar mig som att inte vara som alla andra. Hur som helst - jag hade ett jobb förra veckan där jag vill arbeta på artikeln, för den är fortfarande ganska färsk i mitt minne! Ibland är jag osäker på om jag gör "rätt" och om det kommer att gå att sälja in - då måste jag peppa mig själv!

 

Annars är veckan ganska lugn - bra! Jag behöver återhämta mig lite grann. Vill julpynta, ska gå ner i källaren och kika. Adventsljusstaken har rymt. Det ordnar sig.

 

Jag och Svenne ska ut och gå vid tolv, jag hoppas att det inte regnar då. Lill Jansskogen. Kan gå på måfå.

 

Varm choklad med grädde är ju en favorit. Två kvällar har den gästat mitt hem - mums!

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Dorot

Hej slonko!

Mam nadzieje, ze sie lepiej dzisiaj czujesz...

Udal sie spacerek på lesie??

Buziaczki i... wiesz, gdzie jestem, jakby co



ps. ide do kina z anna-helena na 21... ale poza tym jestem osiagalna

2009-11-30 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback