Chauffören är på väg, jag har 9 minuter på mig

Nja, det ska nog gå. Håller på att planera ett kalas till på lördagen. Menyn kommer att komma och förhoppningsvis lite recept. Jag hade en plan igår, men den gick i stöpet. Ordentligt. Jag skulle upp klockan 06.00, åka iväg till kyrkan till 07.30. Och sen ta en timmes promenad klockan 08.00-09.00. Allt detta gjorde att jag inte kunde somna. Så jag ställde om klockan. Och somnade sött. Uppe klockan tio, men åter igen - jag lyssnar på kroppen.

Fick sms från dagens chaufför, Herr Höckert. Han ska hjälpa mig att handla till lördag. Och jag har ännu inte gjort listan. Men! Han kommer först klockan ett - så jag fick lite tidsfrist.

Ikväll blir det kundaliniyoga. Trots att vår reguljära yogi inte kommer att vara på plats, så tror jag det kan bli bra. Riktigt bra. Sven ska med också.

Till lunch blev det lasagne - hur bra är det inte med färdig mat i kylen? Alltså toppoäng!

Okej, nu tar jag tag i att göra en inköpslista!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback