Mat, denna härliga mat!

Godmorgon? Nja, inte riktigt. Men välbehövligt låg jag och drog mig till klockan ett. Nästan så att jag tyckte det var lite för länge. Första januari och jag tyckte mig känna något annorlunda. Vaksam och trygg i att ha medveten närvaro som mål detta år. Mer om det och andra nyårstankar kan ni läsa om i min artikel "Alldeles, alldeles underbar"


Att inte springa iväg. Utan vara här och nu. Tangenterna på den nya datorn känns behagligt sköna och datorn har LED-skärm - det blir alltså kanon att se på film. Och det ska jag alldeles strax göra! Carnivale är en serie som jag har fått låna av Mike och Maria.


Igår var det nyårsafton och vad passar inte bättre än att göra det i bilder? Jag spenderade denna kväll med Maria, Mike och Klara och den mycket sympatiske Åke (som skär gurkor på samma sätt som jag, anekdot)






                          Nyårsafton 2009/2010












En liten sång som jag lyssnar på ofta nu: Our love is easy med Melody Gardot

Den tjejen är också alldeles, alldeles underbar....
Kommentarer
Postat av: Cizzi

Det såg gott ut =)

2010-01-02 @ 18:17:14
URL: http://aktivera.blogspot.com/
Postat av: Åke

Varför finns inte jag med på bilder, jag är ju så sympatisk!?!

/Herr Gurka

2010-01-07 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback