DDD: Dunderhelg med Dorot & De andra...

Fick mig en liten överraskning när jag kikade in på bloggen. Det tänkte jag berätta om lite senare idag. Men smilbanden åkte upp, tillsammans med antalet besökare på bloggen - så härligt och inspirerande! Men nu till helgen som har varit! Jag kom tillbaka utvilad och motiverad till att fortsätta mitt liv. Dorotka är en härlig person med en stor portion kärlek, humor och omhändertagande. Och så är hon väldigt söt också! Det känns fantastiskt att vara vän till en sådan person. Så tack Dorot för en jättefin helg! Och tack syster Sabina som också bor i Skåne, att hon ville följa med igår till Helsingborg - där vi hade en hel del skoj (se bilder nedan). Och grattis Sabina till det fina omdömet i skolan! Lite stolt storasyster är jag nu! Sen fick jag ju även lära känna Martin som är en supertrevlig kille och tillika Dorotas pojkvän. Många skratt har det blivit denna helg! Vad passar inte bättre än en liten bildkavalkad? Vi börjar med lördagen...





Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar!!

2010-11-23 @ 11:14:14
Postat av: Dorota

Tack ska du ha, vännen! Jag längtar också efter nästa träff med dig. Må den vara snabbare den gången!



Kram, kram

2010-11-23 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback