Livet kommer inte alltid utan biverkningar

Det var en konstig kväll igår på gatan. Det hände en massa kring bordet, och jag tror att vi som stod där fick ta mycket. Det jag minns mest är en kvinnas ögon, en blick som talade om avgrund. Det talade direkt till hjärtat.

Gårdagens tvåtimmars promenad gick snabbare än vad jag och Herr Höckert hade räknat med. Men vi gick i stadig takt i ca en och en halvtimme. Framme i Farsta Centrum köpte vi med oss Yakiniku som vi åt hemma hos mig. Solen lyste fint igår och vi söp in ljuset. Vi var ganska trötta sen, så vi satt hemma hos mig och lyssnade på yogamusik.

Idag var jag på söndagsmässan i kyrkan och nu på eftermiddagen tog jag en powernap - välbehövlig. Nu fortsätter dagen i sakta mak, och det är precis lagom takt. Veckan som kommer är ganska full, men det ska nog gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback