The comeback of walks - The Green Line - etapp 2

Det gäller att välja, även i Rutan. Välja vad jag vill berätta om. Kanske något som berört mig. Det finns flera saker som verkligen lämnar spår i denna kropp och själ. Jag kan börja med att ge er några glimtar från lördagens Gröna Linje - denna gång med sällskap av Christofer och hunden Elviz. Som också går under namnet Bollmonstret - men det är en annan historia. Låt mig nu istället presentera -





Startfältet är laddat. Och så bar det iväg....



Ej att förglömma: gruppens motor som drog oss längs linjen - Elviz!



Om man vill kan man plöja löv i 6,5 kilometer...



Jorå. Så att. Härligt med egen fotograf!      Foto: C. Lind



Hösten delar med sig av det sista den har



Nu traskar vi vidare. Och uppe på backen tar Emilia en välförtjänt smörgås



Sven at Brommaplan. En van och trevlig vandrare



Grabbarna Grön Linje och Tant Gredelin. Eller hur det nu var..?   Foto till höger: C.Lind




Var nyfiken. Livet ler mot dig då



Jo. Vi klarade etapp 2!                                              Foto: C. Lind
Kommentarer
Postat av: Suzan

Kul att se Christofer framför kameran också!

O Elviz är underbar, fina du, när kommer du söderut o hälsar på? kram! <3

2011-11-06 @ 21:56:34
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Svenne

Gillar

2011-11-06 @ 22:21:37
Postat av: Szilvia

Vad duktiga Ni är! Jag tycker att det är en riktigt rolig idé att följa en tunnelbanalinje. Fortsätt så! ;o)

Kram

2011-11-06 @ 22:58:50
URL: http://healthbysz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback