Hälsosöndag på Eggeby Gård!

Helgen var fylld med både födelsedagskalas och hälsa. Närmare bestämt Hälsodag på Eggeby Gård - där jag föreläste om "Träning för själens skull!"


Eftersom min käreste hade med sig kameran finns allt dokumenterat


Jag bjuder på en hel drös bilder!


Foto: Christofer Lind




Peppad & glad



Fina Eggeby Gård ute på Järvafältet



Glada vänners lag



Kramar



Jag hade min alldeles egna tekniker! Och fotograf!



Föreläser om hur bra det är att träna - för sinnet!




Sen höll jag i yoga, här förberedelse



Andas ut på nervägen, och in på uppvägen



Sedan kunde man testa zumba!



Vi gick ut i solen och vilade lite



Sist ut var skrattyogan. Vi tittar på



Fantastiskt roligt! Utdelade visitkort och förfrågan att hålla yogaklasser! Kanske är jag en yogi trots allt?

Jag har nu från januari tills idag haft fullt ös - sålt en drös med artiklar och levererat - vecka efter vecka. Jag har känt efter och behöver lite ledigt. Denna vecka är priot att göra annat än att leverera. Till exempel vill jag ut och njuta av det fantastiska vädret. Se om våren verkligen kommit. Sen har jag lite småprojekt här hemma. På lördag och söndag har jag både blogger boot camp och födelsedagsfirande - det känns jättekul!


Även fast jag vet att jag behöver ledigt är jag en journalist som ständigt kommer på nya idéer - därför har jag blocket och pennan nära till hands. Men det kommer alltså inte i första hand.


Sommarens planer har börjat ta form och jag längtar efter att få andas till vågornas takt

Tillsammans med min kärlek





Ra ma da sa, sa se su hang

Kärlek är en vibration i hjärtat




Kommentarer
Postat av: Kinga

Vilka fina bilder, blir glad när jag ser dem!

2012-04-16 @ 14:18:49
Postat av: Matilda

Åh så underbart! Föreläser du över hela Sverige? Vore kul att komma och lyssna.



Okej, va spännande yogan lät. Ska testa på det nästa gång jag är i Sthlm! Mm, bikram är galet varmt men det har gjort mig mycket smidigare och rörligare vilket ju är finfina saker :)



Va kul att du tycker att det låter spännande! Och yes, mitt projekt är fortfarande igång. Det som är igång nu sträcker sig till slutet sep början okt. Efter det är min tanke att fortsätta men med nya deltagare.



//Matilda

2012-04-16 @ 14:21:29
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback