Jag & mina 1000 bitar



En liten del av mig vill bara ligga i sängen och sova. En lite större del av mig vill göra massor. Ytterligare en bit vill ha balans. När dessa bitar läggs ihop är det lätt med förvirring. Ja och nej mest hela tiden. Fast jag kan prioritera. Och jag vet vad som är viktigt. Jag försöker att inte glömma bort mig själv, någon sorts helhet i det spruckna.

April kom utan förvarning - sju dagar har redan förflutit. Och jag har massa att se fram emot, här kommer några hållpunkter!



14 april Johanna kommer och hälsar på
15 april Jag & Johanna ska föreläsa på Hälsodagen på Eggeby Gård - jag ska försöka länka till inbjudan här på bloggen under veckan!
17 april Utbildning Hälsoekonomi
21-22 april Blogger boot camp - äntligen!!
29 april Fira en kompis



Nu kurrar det i magen. Dags att laga lite lunch!









Siri guru deva nameh








I tiden. Med dig. I evighet. Nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback