Fyra år senare - vem kunde ana?

För fyra år sedan startade jag min blogg - utan att riktigt veta varför.

Jag har aldrig skrivit en bok

Men jag har alltid varit en författare.

Bloggen passar mig - allt jag gör är min egen vilja och kreativitet



Warszawa 2012  Foto: C. Lind




Att summera de fyra senaste åren är nog svårt.

Jag började bläddra på måfå - och det känns som att fyra år sedan är - väldigt länge sen


På en höft - några händelser 2008-2012

*jag flyttade till Enskede Gård - mitt hem är min borg

* jag har startat mitt egna företag och skrivit en drös artiklar, bland annat för Livskick!, Hälsa, Tara, Kattis&co, Föräldrar&barn, Vi föräldrar, Allt om resor, LevaPS!

*lärt mig massor genom att frilansa - otroligt utvecklande!

*jag har haft mina vänner i fokus - ni är bland det viktigaste jag har i mitt liv

*Fått se lilla Klara utvecklas och fått umgås med fina Maria!

*engagerat mig i gatuarbetet på Malmskillnadsgatan

*jag har börjat med kundaliniyoga - och fortsatt

*Sven och jag har haft våra bravader

*jag har promenerat i massor

*jag hittade löpningen våren 2011

*jag har varit nere i Skåne hos fina Dorota (som följt bloggen sedan starten)

*Jag har varit på Blogger Boot Camp två gånger

*rest litegrann - Polen och La Gomera...

*Jag har fått hjärtat krossat en eller ett par gånger

*jag träffade mitt livs kärlek

*jag har börjat, med emfas på B Ö R J A T, förstå mig själv - resan kvarstår...




Foto: C. Lind



En bön om att få se lite klarare






Kommentarer
Postat av: Dorota

Tänk att det redan gått 4 år!!! Kommer ihåg att jag var och hälsade på Dagmar i Wien när vi båda fick mail från dig att du startade bloggen. Kan stolt säga att jag läst alla dina inlägg :)

2012-07-09 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback