In autumn I trust

För bara någon dag sedan lovade jag mig själv något.
 
Jag fick en förvissning om att den kommande hösten kommer att vara alldeles underbart vacker.
 
Och mitt löfte blev enkelt: jag vill uppleva all dess prakt. Som att titta ut genom fönstret lite oftare. Som att ta en promenad och liksom njuta av allt det höstliga.
 
Så tänker jag och så får det bli!
 
11 månader av kärlek firades med en orkidé
 
 

Jag fick en vacker ros på 10 månaders dagen - och den verkar vilja leva på nytt
 
 

Den här mattan använder jag till yoga och till plankor
 
 
 

Dagens välkomna-hösten-aktivitet består av en promenad mellan Enskede Gård och Kungsträdgården!
 
Förra veckan blev det dessutom en Gröna-Linjen-promenad - Gullmarsplan-Gubbängen! 6,8 km!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback