Lödde dagar & ny kärlek (?) spinning (?)

 
 
 
Att vara i Lödde är himlans trevligt, och det är där jag befinner mig just nu. Hälsar på bästa Dorota & Martin och lille G. Vi har firat födelsedagsbarn, vi har promenerat, vi har ätit mat (många gånger) och idag var vi en sväng till Malmö. Vad jag gjorde i Malmö måste jag förstås dela med mig av - men det kommer senare. Nu några promenadbilder!
 
 
Sol. Det man behöver mest av (l)just nu
 
Gårdagen bjöd på promenad - vackert och cirka 6 kilometer
 
 
Det går bra att vila mellan varven
 
 
Fina tak
 
 
"Vill ha" hus (hint)
 
 
...
 
 
 

Så var det här med motion. Jag har fått till ett spinning-pass idag med fina Suzan! Hon var snabb med att lägga upp en bild på oss i sin blogg, så passa på att hälsa på hos henne!

Jag fick lite blodad tand, jag som egentligen inte gillar spinning (trodde jag i alla fall!) Får fundera hur jag ska hantera det. Det började med att jag köpte ett par skor av Suzan.
Fast inte spinningskor. Måste ta mig en rejäl funderare....
 
 
Spinned sisters
 

Tillskott
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback