Soma Move - med sällskap!

Träningen får ta plats. Det är det jag vill. Motivet är enkelt: jag mår som en prinsessa om jag får svettas lite - och det är det bästa kvittot! Igår fick jag dessutom sällskap av Annika som driver bloggen Strongday på Fitness Lifestyle.
 
Träningen som jag kört på senaste tid heter Soma Move - en klass utvecklad av bland annat Cecilia Gustavsson, en grym instruktör! Klassen är fysisk, med kroppen som enda redskap. Man jobbar i ett antal flöden, och varje flöde har 2-4 övningar, som man sedan kör några varv. Jag tycker om den, men tycker att tempot är något för snabbt - om man halverade det skulle jag vara toppennöjd!
 Instruktörerna säger att man ska följa sitt eget tempo, men man gör inte varje övning tillräckligt länge för att "hinna" jobba i eget tempo.
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag säger det igen (för det kan inte sägas för mycket): DU ÄR MIN BÄSTA TRÄNINGSINSPIRATÖR! Du har den mest sunda inställningen jag har stött på och jag är så glad att jag får ta del av det du förmedlar. Stor kram till dig!

2013-04-24 @ 09:48:09
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Annika - strongday.se

Gillar dig. DU är bra för mig, ses om någon vecka. Då ska jag iof slå dig! :)

2013-04-24 @ 20:37:36
URL: http://strongday.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback