Kalla fingrar och varm hjärna

Det är så himla trist. Att få nej. Det är som att ens idéer faller platt. Som man en gång tyckte var grymma.
 
Men till saken hör: de är grymma! Jag lägger ner tid och energi på att formulera idéer till tidningar. Det är min grej liksom. Men, det är mycket annat som ska falla på rätt plats.
 
Det fina är att jag tar nej:en ganska bra. Fortsätter. Fnular. Tänker om, tänker nytt. Hittar intressanta case.
 
Så jag fortsätter. Och det är jag glad över!
 
Och så har jag börjat sälja in annat också - men mer om det senare!
 
Just nu fryser jag fingrar och tår av mig. Vet inte varför. Har på mig värsta koftan och benvärmare. Tror den här förkylningen har separationsångest. Bäst att värma vetekudden igen!
 
 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Ge dig inte! DU är GRYM!

2013-02-05 @ 09:16:13
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback