Din alldeles egna stoppknapp

Jag har lyckats med något ganska nytt. Att vara klar för dagen kl. 20.00. Och därifrån börjar jag ta kväll. Har inget emot att lägga mig tidigt, tvärtom. Plus att mörkret gör det enkelt, så vid 21.00 ligger jag i sängen och läser, och sen sover jag. Det finns alltid saker att göra, det kommer aldrig att försvinna. Därför är det bra att själv bestämma, att: hit men inte längre. Jag talar om alla aktiviteter som vi gör. De är ju hur många som helst. Men, när det mer blir ansträngande och stressande, då vill jag att du använder din alldeles egna stoppknapp. Du designar den, du bestämmer över den, och det är du som ska använda den. Ofta!
 
Det är min fredagstanke till dig!
 
Stopp!
 
 
2 års rosorna
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback