Fryser i soffan!

Hallå i mörkret! Sitter och kollar på gamla avsnitt av Desperate Housewives, och det är alldeles grått och mörkt ute. Har egentligen inga planer för idag, men tjuvkikade lite på Planet Fitness schema och såg att det är en dans klockan 17.00. Och det känns inte fel. Men först har jag tre saker att genomföra: städa köket, komma i ordning i mitt rum samt gå ut med Marre (vi går ut vid halv fyra, så hinner jag komma iväg sedan). Det är dock lite småkallt här i soffan, måste hitta någon mysig tröja att ha på mig. Kanske en julklapp till mig själv? Å andra sidan kommer jag att ha lite kostnader med flytten. Sammy och jag har kommit överens om att jag byter mitt skrivbord och hurts mot soffan som för närvarande står i källaren....

Nu fortsätter jag med denna dag!

Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback