Lite upplägg för idag!

Hej kära vänner! Ni märkte säkert igår att jag löpte amok på bloggen, jag tror jag sammantaget skrev fyra inlägg - men å andra sidan hade jag saker att skriva om - so why not? Idag kom jag upp, hör och häpna: klockan nio! Jag insåg att stressen i att lägga sig igen skulle vara för stor, så det blev keso med russin och sharon istället. Sedan var jag på elva-mässan där jag och Agnieszka träffades. Vi håller båda på att fundera lite över det här med nyår - vi får se hur det går med planerna.

Nu till dagens agenda:

14.00-14.45 Gå ut med Marius
15.00-16.00 Städa köket och slå in julklappar
17.00 Systrarna kommer hem till mig!

Det är alltid bra med lite struktur, eller hur?

Vi synes senare!
Emilia


Kisar ut genom fönstret - kan framtiden vara något att se fram emot?
Kommentarer
Postat av: Svennis

Muu sa kon och sket!



Då är jag återinsatt i bloggosfärtjänsten.



Lets go

take it easy

Kram, vi hörs

Svenne

2008-12-28 @ 18:41:29
URL: http://musakon.webbland.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback