Nycklarna är mina! :)

Så, nu har jag varit ute i Enskede Gård och hämtat nycklarna från Marie. Hon visade mig alla utrymmen och sedan åkte vi tillsammans in mot stan. Känns nästan overkligt, men det är ju sant! I helgen kommer jag sova i min alldeles egna lya! Men det är en del att göra tills dess. Just nu väntar jag på min syrra som ska komma hit och umgås med mig. Och jag måste hinna koka lite potatis innan hon kommer...Men jag är i princip klar med köket - det jag behöver är att packa ner min mixer så att jag kan göra en massa goda smoothies till frukost! Såg att det fanns lite recept på en blogg, med bland annat blåbär och havregryn! Det kan nog vara spännande. Är hemkommen från en prommis med hunden, han börjar oväntat skälla på en äldre man så jag var lite sur på honom, men han lugnade ner sig! Räkningarna har jag hunnit betala, så det känns bra. Jag får inte glömma att betala förmedlingsavgiften i januari! Dags att kanske börja skriva upp alla dessa småsaker, med tanke på hur det kan vara med mitt minne ibland...BTW, kom upp väldigt sent idag, så där måste jag skärpa mig, det blev alldeles för stressigt eftersom jag skulle iväg till Enskede Gård.

Hur har er dag varit?
Emilia, den måndagströtta...



Ute på Djurgården om jag inte minns fel...
Kommentarer
Postat av: agnieszka

...jezeli dobrze pamietam, to mam wlasnie takie zdjecie, ale ze mna w glownej roli siedzacej na tych schodkach....



Robie wlasnie krupnik. Moze Samuel i Jakub beda chcieli zjesc, gdy przyjasda w srode do mnie.



Milego blogowania !



agnisia



2008-12-29 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback