Postkodlotteriet ger tillbaka!

Sitter framför dumburken och tittar på Postkodlotteriet ger tillbaka. Och det är inte lite pengar och till verkligen behövda organisationer, som friviliiga sjöräddningen, Alzheimerföreningen med flera. Av en köpt lott på 100 kronor så går 22.50 kronor till välgörande ändamål. Så det kan jag stå bakom!

Idag har varit en väldigt seg dag. Gick upp som jag skulle för en gångs skull, klockan ringde 07.30 och vid kvart i var jag vaken. Men det resulterade i att jag sov på eftermiddagen istället...Skönt var det! Sedan har jag varit på bildterapin och gjort "leniwe" av de piroger som kladdat ihop sig. Åt det till lunch med lite tomat och gurka. Till middag stekte jag champinjoner, tomat, paprika och lök. Blandade i curry, salt och peppar och kokade pasta till - enkelt och gott.

Mina julplaner med Svenne är lite ändrade eftersom jag lite oanat ska ta hand om Marius över julen. Så vi ska vara både hos Sven och här hemma i Solna. Skrev jag förresten igår att jag har köpt mina ansiktskrämer? Det gjorde jag i alla fall igår på Yves de Rocher och nu har jag precis smörjt på mig nattkrämen, den känns skön!

Nu är det dags för Uppdrag Granskning, kan det vara något?

Kram
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback