Är på städhumör och därför...

...har det blivit väldigt få inlägg de senaste två dagarna! Men jag har inte slutat blogga, det ska ni veta. Det är bara det att jag är hos mamma och städar för fulla muggar - ser inte slutet på tunneln än, men jag har slängt sex stora plastsäckar med alltifrån papper till enstaka strumpor! Nu har jag fått lite varm choklad och mamma och morfar äter kolacja, dvs kvällsfika. Ska väl åka hem om en timme eller två, har tappar energin litegrann.

Var idag på vinterpromenad med Agnieszka, Sven och Carlos, Det var mysigt och vi gick och fika på ett café ute på Djurgården. Sedan tog vi bussen till Sergels torg, för det var så kallt. Det är riktig vinter! Snart ska jag och Sven börja planera för julen, vi ska fira hos honom i Kista! Mysigt!

Kort inlägg blir det, men förhoppningsvis blir det mer imorgon!

Är det något tips ni har inför julen, skriv i kommentarfältet!

Kram
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback