Det händer, kanske inte så ofta...

att jag hittar ett jobb som jag verkligen vill ha. Så kändes det idag när jag såg att Vårdguiden behöver en skribent. Det liksom stod "Emilia sökes...". Och visst, jag fick ihop en bra ansökan där jag både kunde marknadsföra mig själv utifrån personliga egenskaper och mina meriter. Det flöt på väldigt bra rent textmässigt och det var roligt att få iväg en ordentlig ansökan - för det var ett tag sedan jag sökte ett riktigt jobb.

Nu ska strax ta mig ett bad med en badbomb som jag fick av Ulliz för några veckor sedan. Jag har ju varit hemma hos mamma några timmar och tvättat, allt blev dock inte torrt, så jag ska hänga upp några fuktiga kläder innan jag går och lägger mig!

Nu håller ni tummarna för mig, det är mycket som ska klaffa nu, både med jobb och lägenhet. Men jag känner mig ganska trygg ändå. Åt förresten en jättesmarrig lunch idag på Govindas, en vegetarisk restaurang på Kungsholmen där maten känns supergod och nyttig!

Kram till er alla, en varm sådan!
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback