Höstrusket!

Hej i höstrusket!

Hua bua, gick ut genom porten för några timmar sedan och möttes av regn och rusk. Jag riktigt längtade efter ett paraply, men var kan det vara någonstans? Förmodligen någonstans i Solna, men dit orkar jag inte åka trots noteringen i min kalender att jag ska dit och hämta mina havregryn (hehe, vad konstiga saker jag noterar ibland). Jag kom iväg i alla fall och fixade några ärenden. Träffade aldrig mamma, hon hade för många andra saker på G. Sedan var jag och åt i Fältöversten, längst in har de ett fik som gör goda inbakade ciabattor, men den jag fick var så där, hade gärna velat att mozzarellan varit varmare och mjukare. Men det var gott ändå!

Har haft lite irritation över att mina favoritbyxor helt oanat skaffat sig ett stort hål, tänkte därför kanske köpa nya imorgon, jag har bara ett par som egentligen funkar, och det är lite lite. Ligger för närvarande i soffan hemma hos Ulliz och tar det lugnt. Kommer att ta an mig köket om en halvtimme, det behövs diskas och städas litegrann. Vi ska äta middag ihop senare och klockan 19.00 ska Ulliz på teater. Jag har ju planerat in träning (blev verkligen ursinnig på at jeansen inte passade, arrgh) och har precis kollat upp att det är en core/flex kl 19.00, perfekt!

Min gode vän Sven skrev upp en lista på saker som han vill uppnå till 2010, ett slags måldokument. Blev lite förtjust i idén och jag undrar faktiskt hur mitt eget 2010 kommer att se ut…Kanske ett måldokument från min egen sida? Inte omöjligt! Vi höres Emilia


Killen till höger ligger och myser med mig i soffan...sötisar!
Kommentarer
Postat av: Kostrådgivaren

Ja, det stämmer. De kära sambokilona :) Skön bild på vovsen!

2008-11-11 @ 14:40:37
URL: http://kostradgivaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback