Till och med kallt i tunnelbanan!

Ja, så sant som det är skrivet så frös vi på tunnelbanan jag och Sven. Vi åt lunch idag efter att ha varit i Hökarängen. Lunchen blev hälsotallrik för hela slanten - råris med sallad, räkor, avokado, majs och en god sås till (undrar hur pass nyttig den var?). Sedan var det raka spåret till Solna där en viss herr Marius var och väntade. Jag var så trött att jag la mig en stund på sängen, men fick inte mycket ro eftersom herrn absolut ville gå ut nu, nu, nu! Och vi tog en runda, men inte alltför långt eftersom det är minusgrader ute. Snart är Sammy här, vi får se om han håller vad han lovar, det var snack om någon sushi som tack för hjälpen med hundpassningen.


Ja, det går inte alls bra med sömnrestriktionen, det känns som att det blir svårare för varje dag som går - fråga mig inte varför. Men jag testar igen imorgon. Till och med när Ulliz kom in och pratade med mig i morse så var jag helt borta. Kunde knappt öppna ögonen. Men jag är glad på sätt och vis. Det är ju bra att jag faktiskt kan sova, det finns inget värre att lida av sömnlöshet. Samtidigt vill jag ju genomföra sömnrestriktionen. Kanske beställa riktig väckning, sån som kommer och liksom sliter upp en ur sängen (affärsidé? Eller inte...).


Jag har hunnit med lite spelande också, både pacman och ett annat spel som jag har på datorn - pin ball. Men nu har jag lagt båda åt sidan, så att jag inte sitter hela dagen. Men det har jag i princip gjort, knasig som jag är. Drömde skumma drömmar i natt, bland annat att jag var på en lägenhetsvisning, kan det vara ett tecken? Hoppas det! För jag ska på visning på måndag, ute i Enskede gård. Jag tar nog mor min med mig, det är alltid bra att vara två!


Så, nu hoppas vi på den där sushin!


Tjolahopp!

Emilia


En park i Warszawa för några år sedan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback