Vinterkaos och härlig energi!

Javisst, det blev en sen uppstigning, men jag känner mig pigg efter att ha varit ute med lillkillen! Det är verkligen mycket snö och han sprang omkring och buffade i snön och var så lycklig som man kan bli, det var roligt att se. Nu sitter vi i soffan och vilar, själv är jag sugen på lite kaffe, men det finns ingen mjölk. Lite senare idag ska jag på lägenhetsvisning, ute i Enskede gård, en 2:a. Det är andra visningsomgången, så vi får se hur det är där ute!


Vill ju sätta mig någon dag och göra lite egna julkort och skicka iväg - jag var ju ganska duktig förra vintern vad jag minns, då det gällde pyssel och sådant. Nu sitter jag mest och surfar framför datorn. Inte för att det är fel, men jag bara konstaterar att det finns andra saker att göra också!


Träffade min kompis Hanna idag, vi gick och åt lunch på Pong, där de hade god buffé för 85 kronor - helt klart prisvärt. Vi hann prata en hel del, men vi har en del att ta igen. Det var trevligt att se henne, hon tyckte att jag hade fått långt hår. Men som jag nu har tjatat om så ska jag gå och klippa topparna, det behövs, vill jag lova. Men jag har bestämt mig för att inte klippa kort, för jag vill testa att ha ännu längre hår.


Imorgon tisdag, ska jag och Agnieszka ut och julshoppa litegrann - ska se över julklappsbehovet så att jag vet till vem och vad. Jag har lite småidéer om vad som ska inhandlas.


Ha det gott i snöstormen!

Emilia

Kommentarer
Postat av: Emily

Det låter som du har mysiga dagar med vänner, hundar, snö och julklappar. Jag tittade på Björn Gustavsson från Skrattstock igår - det var roligt!!!Längtar tills vi ses...:)



varm kram



Emily

2008-11-24 @ 15:36:32
Postat av: Anonym

Hej Em! Vad kul att du är inne på min blogg! Jag har varit och kollat på lägenhet i Enskede Gård. Den var jättefin, så jag har tackar ja! Men det är först imorgon som jag vet om jag fått den eller inte...Spännande! Kul med Björn G - han är ju så roligt!



Kram

Emilia

2008-11-24 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback