En dag, flera timmar, tusen tankar...

Åhå, då var jag tillbaka på nätet, kom hem sent igår, strax innan två på natten. Vi tittade på två filmer, en som jag tror hette Final call med Kim Basinger och sedan en film med Oprah Winfrey och Woopi Goldberg, men nu tappade jag bort namnet, The color of purple tror jag att det var. Bra filmer båda två, men den sista var väldigt lång, så mot slutet ville jag nästan att den skulle ta slut!

Ska snart göra i ordning mig och åka till Slussen för att träffa Agnieszka, vi ska på vernissage, vet inte om jag skrivit om det tidigare? Det är min bildterapeut som ställer ut sina målningar på Söder, det ska bli spännande, jag har bara sett på nätet vad hon har gjort. Förhoppningsvis blir jag kanske inspirerad till att måla mer själv. Fast hon målar i olja.

Som jag skrev för några inlägg sedan ska jag ha en köpfri månad i oktober, men jag kommer att ställa upp premisser för det, och de kommer jag att redovisa här på bloggen. Det ska bli spännande och se vad köpdetoxen kommer att innebära!

Och ikväll är det fest hos Ida, jag blev bjuden igår. Ulliz kommer förstås att vara där!

Ha det så gott!

Kram
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback