En dag som denna...

...har jag hunnit med ganska mycket mer än vanligt. Och varför? Jo, jag gick upp tidigare, vilket jag ska fortsätta med. Därför nu, klockan halv tio på kvällen, kommer den sköna känslan av trötthet. Men det är mitt dansprogram klockan tio, så inget sovande än inte!


Efter att ha varit på bildterapi på morgonen kom jag iväg på träning. Det var länge sedan jag var på ett vanligt pass, så idag tränade jag kondition på ett aerobics-pass, det var bra, kände att det gav endorfiner och blev ordentligt svettig! Sedan träffade jag en vän på Vete-katten inne i stan, ännu en vän som jag inte sett på väldigt länge. Tog mig en tripp till Kreatima och köpte växtpapper, sådant som jag använder på bildterapin, färgerna blir väldigt bra på det har jag märkt. När jag har målat något så får ni sedan se resultatet via bloggen!


Så, fredagen närmar sig och det blir förhoppningsvis ännu en promenad. Var vet jag inte, men däremot vet jag att en till anhängare blivit intresserad, så vi kanske blir fyra! Vi får se, ryktet kanske sprider sig vidare...


Dagen som helhet har varit skön, ingen stresskänsla och inget krav på kreativitet (sen att jag hade bildterapi gjorde att kreativiteten kom fram i alla fall). Dessutom avslutade jag min stadsvandring på en mässa i S:ta Eugenia, vilket var mysigt!


Varma kramar till er i höstrusket!

Emilia


Utsikt från restaurang i Talinn, sommar 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback