The sounds, snuva och flytthjälp i Farsta!

Sitter och är snuvig, usch, nej, inte alls roligt. Men det är helg i alla fall! Ska försöka ta det lugnt, även om det finns saker att göra. Hörde just på The sounds, det var länge sedan man hörde något från dem. Hon är häftig, hon som sjunger (Maja heter hon). Söt också! Sovit gott har jag gjort i alla fall, var ju helt slut igår. Strax väntar en dusch och så måste jag göra mig i ordning.

Som jag skrev idag har jag aktivitet mellan 11.30 och 16.00. Jag ska hjälpa till att packa hemma hos Sven i Farsta. Carlos och Kostas kommer också att vara där till hjälp.

Jag får önska er alla en trevlig helg, vi lär synas här på bloggen. Bland annat kommer jag att planera nästa veckas matmeny. För jag tycker att det här med veckoplanering fungerar bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback