Då har man blivit utvald...!

Jenna var lite busig och gav mig en award, det tackar vi för. Att hon sedan benämnde mig som grym, eller ja, att bloggen är grym, gör ju att det känns smickrande. Lilla bloggen är bra, får den höra, och blir genast lite upprymd och glad. Tänker genast att nu 17 gubbar ska här bloggas. Men jag fortsätter i samma stil, varför byta en hederligt gammalt recept "att vara sig själv"?

 

Då ska vi se vad awarden går ut på - jag ska berätta 10 saker om mig själv.

 

1. Som trogen Astrid Lindgren - fan hade jag en tvål som gjorde att jag kände lukten av Nangijala - och jag längtade dit för att få vara med coolingarna Jonathan och Skorpan.

 

2. Jag har legat på sjukhus några gånger, senast 2007

 

3. Nästan alltid när jag bakar äter jag lite av degen - för att det är så gott

 

4. Min dröm är att kunna vara ledig 3 (!) månader om året

 

5. Att få den lägenhet som jag har nu, var en dream come true - och det är det fortfarande

 

6. Under åren 2002 - 2006 mådde jag pyton (tyvärr)

 

7. Jag var mobbad under grundskolan, mest i klasserna 7-9

 

8. Jag tycker om att gå i kyrkan

 

9. När jag arbetar som matinspiratör ger jag järnet - jag spelar teater och har testat de flesta replikerna

 

10. Jag har svårt att städa, jag tror saker mest byter plats - tills nästa gång jag städar

 

Happ - då ska jag ge en award till tre personer/bloggar.....

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Dorot

Kram för dig, vännen!

2009-12-05 @ 13:32:39
Postat av: Anonym

Haha punkt 10 har lite ewa-warning :D

Snart ska jag till jobbet..börjar 1!



Är allt bra med dig? Ses i veckan? Jag kommer tisdag kväll.



Kram // MONIKA

2009-12-05 @ 22:30:05
Postat av: Jenna

Kul att läsa om dina 10 saker! Tycker det är spännande när man får konkreta punkter, i kontrast mot en blogg som först i långa loppet börjar ge en bild av hur någon är :)



Vad roligt om du kan koppla din blogg till deras sida! :) Jag önskar att jag åtminstone hade lite koll på html och bloggdesign, men jag har istället fått ta hjälp av alla dessa stjärnor på detta som finns i cyberrymden. Min stärna heter Kristin Schyllner: http://www.liddie.blogg.se



Hoppas att du oxå får en riktigt fin dag Emilia och en bra andra advent!

2009-12-06 @ 13:13:52
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Viktoriae.blogg.se - Bloggen om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Tack så mycket för awarden! Ska se om jag kan få in den på bloggen också hihi



Det är alltid spännande att läsa nya saker om bloggare! kram

2009-12-10 @ 11:47:14
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback