Dags att släcka ner...

Men innan dess kanske en liten ansiktsmask, och en dusch innan dess...? Jo, så blir det. Har öppnat fönstret lite för att vädra, men fryser så om fötterna. Har på mig min nya tröja och är ganska nöjd med dagen. Jo, för även om jag känt mig krasslig blev det mycket gjort. Inte för att det ska vara kriteriet för en bra dag. Men nu råkade det vara en bra dag och det roligaste idag var promenaden till Liljeholmstorget och det faktum att jag mår bättre!

 

Snubblade in på en väldigt söt blogg idag - ja, jag vet att söt låter sockersött, men titta själv - älskar de bilder som finns i denna blogg!

 

Snälla låt morgondagen funka, trots förkylning. Snälla, låt mig helt plötsligt älska att sälja pepparkakor med ädelost. Tack.

 

Nu stänger jag ner bloggfabriken

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback